iSkole: Informasjon til foresatte

Brukernavn og passord til iSkole blir sendt ut på epost i begynnelsen av skoleåret. For å få sendt deg epost er vi avhengige av at du fyller ut kontaktskjemaet eleven hadde med seg hjem første skoleuke, og returnerer det til skolen. Hvis du ikke har mottatt påloggingsinformasjon kan det hende at vi ikke har mottatt ditt kontaktskjema, eller at vi ikke har klart å tyde din epostadresse korrekt. Send en epost til skolen for å oppklare saken.

Her finner du en oversikt over hva slags informasjon som blir lagt ut på iSkole: http://www.bodin.vgs.no/for-elever/skolehverdagen/samarbeid-med-foresatte/

Når bør du sjekke iSkole

Det er en fordel at du sjekker at du får til å logge deg på iSkole snarest mulig etter at du har mottatt påloggingsinformasjon, slik at du vet at alt er i orden med din pålogging. De kan være lurt å endre passord ved første gangs pålogging og det er alltid lurt å logge ut når du er ferdig. 

For øvrig vil du få en epost hver gang det er en ny melding til deg på iSkole.
 

Får du ikke til å logge inn?

Prøv dette:

  1. Flere nettsider har lignende nettadresser. Forsikre deg om at du er på rett sted: iskole.nfk.no
  2. Prøv å bytte nettleser. iSkole virker ikke på Edge og Internet explorer.
  3. Ditt brukernavn er elevens fødselsnr#1 eller elevens fødselsnr#2 (1 hvis du står oppført som foreldre nr. 1 og 2 hvis du står som nummer 2).

Dersom du fremdeles har problemer ta kontakt med skolen på epost eller ring vårt sentralbord. Adresse og telefonnummer finner du nederst på siden.

Fant du det du lette etter?